DD2300prosamm16HT16
Reflection document, period 1 2017/2018
Hoppa över till innehåll
Översikt
  • Logga in
  • Översikt
  • Kalender
  • Inkorg
  • Historik
  • Hjälp
Stäng
  • Min översikt
  • DD2300prosamm16HT16
  • Uppgifter
  • Reflection document, period 1 2017/2018
  • Startsida
  • Moduler
  • Uppgifter
  • Media Gallery

Reflection document, period 1 2017/2018

  • Inlämningsdatum Inget inlämningsdatum
  • Poäng 1

The written reflection

Write a reflection document based on the reading above and inspired by the following questions. The document should be 500-600 words, not counting quotations of learning outcomes.

Reflect on the fact that the majority of courses within the master's program are second cycle courses. This could mean that the courses cover more advanced topics, but perhaps also that the course contents may be left open for the students to define and explore. Also consider the pedagogy and the assessment.

  • Only first year students (prosamm17):
    • What do you expect to differ from your earlier studies?
    • What would you like to be different?
    • What should remain the same?
    • What is your experience from the first weeks of the semester?
  • Only second year students (prosamm16):
    • In your experience, what is different? Examples?
    • Are you exposed to more "open questions"? Is this good?
    • Which courses have you chosen for your track? Why did you choose these courses?
      Any reflections on the new track system that the new students will meet? 
  • Both first and second year students:
    • Using Google-Docs as the tool for reflections and comments in this and other courses potentially raises questions regarding both how practical it actually is but also regarding integrity.  Should we be worried?  Can you suggest any alternatives that we should try out?

Hand in the reflection

Your written reflection must be handed in before 13.00 on September 14. There is a video showing how to upload the document to Google Drive Links to an external site.

Links to an external site.You should begin the document by stating your name followed by prosamm17 or prosamm16 (depending on whether you study the first or second year of the master's program). The link to the document should be put (not earlier than September 9) in a file with your name in the AFS directory 
/afs/nada.kth.se/info/prosamm17/seminars-1718/period-1/group-X 
on the CSC Ubuntu computers, where X is your group's number. It you are not using a CSC computer, ssh to u-shell.csc.kth.se and use Unix commands to access the directory. If you have problems, read page 45 in Introduction to Unix.

You also need to read the other group members' reflections and comment on them, see the next assignment.

0
Inkludera en beskrivning
Ytterligare kommentarer:
Maxresultat för gradering till > poäng
Inkludera en bedömningstitel

Matris

 
 
 
 
 
 
 
     
Det går inte att ändra en matris efter att du börjat använda den.  
Hitta en matris
Hitta matris
Inkludera en titel
Titel
Du har redan bedömt studenter med den här matrisen. Större ändringar kan påverka resultaten för deras uppgifter.
Titel
Kriterier Bedömningar Poäng
Redigera beskrivning av kriterium Ta bort kriterium rad
Det här kriteriet är länkat till ett lärandemål Beskrivning av kriterium
tröskel: 5 poäng
Redigera ranking Radera ranking
5 till >0 poäng
Full poäng
blank
Redigera ranking Radera ranking
0 till >0 poäng
Inga poäng
blank_2
Det här området kommer användas av utvärderaren för kommentarer relaterade till det här kriteriet.
poäng
  / 5 poäng
--
Ytterligare kommentarer
Redigera beskrivning av kriterium Ta bort kriterium rad
Det här kriteriet är länkat till ett lärandemål Beskrivning av kriterium
tröskel: 5 poäng
Redigera ranking Radera ranking
5 till >0 poäng
Full poäng
blank
Redigera ranking Radera ranking
0 till >0 poäng
Inga poäng
blank_2
Det här området kommer användas av utvärderaren för kommentarer relaterade till det här kriteriet.
poäng
  / 5 poäng
--
Ytterligare kommentarer
Poängsumma: 5 av 5
Föregående
Nästa
Seminar period 1 2017/2018: The master's program Comments, period 1 2017/2018