Uppgifter
- skriftlig omTENtamen digital online fredag den 19/8 kl 8-12 - maskinskriven text med inlämning här på kurswebben - läs anvisningar på startsidan på kurswebbenStängdInlämnas den 19 aug 2022 kl 12.20Inga möjliga poäng
- avslutande individuell kortfattad skriftlig reflektion av lärande under kursenStängdInlämnas den 10 jun 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- skriftlig TENtamen digital online - maskinskriven text - med inlämning här på kurswebbenStängdInlämnas den 30 maj 2022 kl 18.20Inga möjliga poäng
- ett filmklipp som för gruppen gemensamt muntligt redovisar gruppens arbete med del(ar) ur godkänd(a) projektuppgifter(er) - inlämning av filmklipp ersätter, dvs är istället för lektion 20/5 ’Redovisning’StängdInlämnas den 25 maj 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- projektuppgift 5 (friv)StängdInlämnas den 21 maj 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- projektuppgift 4 (friv)StängdInlämnas den 14 maj 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- TEN Del 6 C - Dina anteckningar från diskussionsseminarie #6 med Jan-Eric NStängdInlämnas den 13 maj 2022 kl 22.00Inga möjliga poäng
- TEN Del 6A - Din sammanfattning av MM Chapter 19 Designing and managing distribution channels and global value networks MM Chapter 20 managing process, people and physical evidenceStängdInlämnas den 10 maj 2022 kl 22.00Inga möjliga poäng
- projektuppgift 3 (obl)StängdInlämnas den 7 maj 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- TEN Del 5 C - Dina anteckningar från diskussionsseminarie #5 med Jan-Eric NStängdInlämnas den 6 maj 2022 kl 22.00Inga möjliga poäng
- TEN Del 5A - Din sammanfattning av MM Chapter 17 - Designing and managing non-personal marketing communications MM Chapter 18 Managing personal communicationsStängdInlämnas den 3 maj 2022 kl 22.00Inga möjliga poäng
- projektuppgift 2 (obl)StängdInlämnas den 30 apr 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- TEN Del 4 C - Dina anteckningar från diskussionsseminarie #4 med Jan-Eric NStängdInlämnas den 29 apr 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- TEN Del 4 A - Din sammanfattning av MM Chapter 14 Designing, developing and managing market offerings Chapter 15 Introducing new market offerings Chapter 16 Developing and managing pricing strategiesStängdInlämnas den 26 apr 2022 kl 22.00Inga möjliga poäng
- TEN Del 2 C - Dina anteckningar från diskussionsseminarie #2 med Jan-Eric NStängdInlämnas den 15 apr 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- TEN Del 3 C - Dina anteckningar från lektion-diskussionsseminarie #3 med Dr Sanna KuoppamäkiStängdInlämnas den 15 apr 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- projektuppgift 1 (obl)StängdInlämnas den 14 apr 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- TEN Del 2 A - Din sammanfattning av MM Chapter 9, 10, 11 ’Chapter 9 Dealing with competition Chapter 10 Seeking and developing target marketing differentiation strategies Chapter 11 Creating customer value, satisfaction and loyalStängdInlämnas den 12 apr 2022 kl 22.00Inga möjliga poäng
- TEN Del 3 A är som förberedelse att utan inlämning av sammanfattning individuellt läsa igenom MM 5, 6, 7, 8 och Alines lektionsmaterial om kapitlenStängdInlämnas den 12 apr 2022 kl 22.00Inga möjliga poäng
- TEN Del 1 C - Dina anteckningar från diskussionsseminarie #1StängdInlämnas den 2 apr 2022 kl 23.59Inga möjliga poäng
- TEN Del 1 A - Din sammanfattning av MM Part 1 ’Understanding Marketing Management’ kapitel 1 - 4StängdInlämnas den 29 mar 2022 kl 22.00Inga möjliga poäng