• kth.se
  • Studentwebben
  • Intranät
  • kth.se
  • Studentwebben
  • Intranät
Logga in
HH1802 VT21 (60582)
inlämning 1 av 4
Hoppa över till innehåll
Översikt
  • Logga in
  • Översikt
  • Kalender
  • Inkorg
  • Historik
  • Hjälp
Stäng
  • Min översikt
  • HH1802 VT21 (60582)
  • Uppgifter
  • inlämning 1 av 4
  • Startsida
  • Kursöversikt
  • Moduler
  • Uppgifter
  • Media Gallery
  • Course Evaluation

inlämning 1 av 4

  • Inlämningsdatum 28 maj 2021 av 23.59
  • Poäng 0
  • Lämnar in en filuppladdning
  • Tillgänglig 22 mar 2021 kl 0:00–28 maj 2021 kl 23.59
Den här uppgiften låstes 28 maj 2021 kl 23.59.

EXAMINATION PR01 3,0 hp, betygsskala A, B, C, D, E, FX, F examineras löpande under kursen genom

  • skriftlig redovisning genom fyra, 4, inlämningar från arbete med övningsuppgifter under kursen gemensamt i arbetsgrupp med studentkollegor, som på lämpligt sätt - bedöm själv - redovisar eget lärande. Ni redovisar er förmåga att definiera begrepp, besvara instuderingsfrågor och lösa relevanta uppgifter med kunskap motsvarande lärandemål.
  • Fokusera val av övningsuppgifter på det ni vill öva för lärande. 
  • Det är fritt att välja begrepp och / eller instuderingsfrågor att arbete med
  • Varje veckoinlämning ska innehålla definitioner med egna företagsexempel för 10 viktiga begrepp eller besvara 10 fritt valda instuderingsfrågor  +  lösning av fem kalkyl-tillämpnings-övningsuppgifter ur Övningsboken

Samarbeta om lösningar och skriv i en notering vilka som är i arbetsgruppen

Som alternativ till redovisning av arbete med övningsuppgifter kan lämnas in egna lektionsanteckningar genom 'scribing'

Om Du tar anteckningar under en lektion, skriver ut dem tydligt och laddar upp dem som lektionsanteckning för andra studenter att kunna ta del av, som kanske missat lektion, eller för repetition av lektionsinnehåll - så kan Du tillgodoräkna en godkänd uppladdad lektionsanteckning som alternativ för en veckoinlämning av uppgifter.

'Scribing' är på prov under den här kursen, för att försöka utveckla metoder som är till stöd i lärande i den digitala miljö vi behöver anpassa efter.

(sidoinfo - 'scribing' är ett vanligt uttryck för att dokumentera medicinska journaler i USA

http://med.stanford.edu/comet.html)

En del av PRO1, med ej högre betygspåverkan, E/F, är även att i slutet av kursen lämna kortfattad individuell reflektion av Ditt lärande under kursen. Den kan vara kort, men ska vara sammanhängande tydlig i språk som - kortfattat - beskriver Ditt lärande i relation till kursens lärandemål och, gärna men inte nödvändigt, relatera till teori, kurslitteratur och/eller praktisk omvärld.

PRO1 betyg bedöms ur helheten av redovisat underlag. PRO1 betyg kan höja kursbetyg, max ett betygssteg,

PRO betyg, förutsatt godkända inlämningar kan ej sänka kursbetyg.

Det betyder att kursmoment TEN1 i första hand styr kursbetyg.

Som exempel, med TEN betyg C och PRO betyg E, så gäller TEN betyg C även som kursbetyg.

 

1622239199 05/28/2021 11:59pm
Inkludera en beskrivning
Ytterligare kommentarer:
Maxresultat för gradering till > poäng
Inkludera en bedömningstitel

Matris

Hitta matris
Inkludera en titel
Hitta en matris
Titel
Du har redan bedömt studenter med den här matrisen. Större ändringar kan påverka resultaten för deras uppgifter.
 
 
 
 
 
 
 
     
Det går inte att ändra en matris efter att du börjat använda den.  
Titel
Kriterier Bedömningar Poäng
Det här kriteriet är länkat till ett lärandemål Beskrivning av kriterium
tröskel: 5 poäng
Redigera beskrivning av kriterium Ta bort kriterium rad
5 till >0 poäng Full poäng blank
0 till >0 poäng Inga poäng blank_2
Det här området kommer användas av utvärderaren för kommentarer relaterade till det här kriteriet.
poäng
  / 5 poäng
--
Ytterligare kommentarer
Det här kriteriet är länkat till ett lärandemål Beskrivning av kriterium
tröskel: 5 poäng
Redigera beskrivning av kriterium Ta bort kriterium rad
5 till >0 poäng Full poäng blank
0 till >0 poäng Inga poäng blank_2
Det här området kommer användas av utvärderaren för kommentarer relaterade till det här kriteriet.
poäng
  / 5 poäng
--
Ytterligare kommentarer
Poängsumma: 5 av 5