• kth.se
  • Studentwebben
  • Intranät
  • kth.se
  • Studentwebben
  • Intranät
Logga in
ID2203 VT20 (60854)
Programming Exercise 1
Hoppa över till innehåll
Översikt
  • Logga in
  • Översikt
  • Kalender
  • Inkorg
  • Historik
  • Hjälp
Stäng
  • Min översikt
  • ID2203 VT20 (60854)
  • Uppgifter
  • Programming Exercise 1
  • Startsida
  • Kursöversikt
  • Moduler
  • Quiz
  • Media Gallery
  • Course Evaluation

Programming Exercise 1

  • Inlämningsdatum 31 jan 2020 av 23.59
  • Poäng 1
  • Lämnar in en filuppladdning
  • Filtyper json

Game of Life Programming Assignment

Download the notebook file for the assignment here and import it into your Zeppelics instance.

The purpose of this task is to run a version of Conway's Game of Life using Kompics component for each cell.

Note that while this is a graded assignment, there are no tests and the assignment always passes automatically.

The purpose is merely for you to experiment with the zeppelin environment and familiarise yourself with the assignment submission procedure.

1580511540 01/31/2020 11:59pm
Inkludera en beskrivning
Ytterligare kommentarer:
Maxresultat för gradering till > poäng
Inkludera en bedömningstitel

Matris

Hitta matris
Inkludera en titel
Hitta en matris
Titel
Du har redan bedömt studenter med den här matrisen. Större ändringar kan påverka resultaten för deras uppgifter.
 
 
 
 
 
 
 
     
Det går inte att ändra en matris efter att du börjat använda den.  
Titel
Kriterier Bedömningar Poäng
Det här kriteriet är länkat till ett lärandemål Beskrivning av kriterium
tröskel: 5 poäng
Redigera beskrivning av kriterium Ta bort kriterium rad
5 till >0 poäng Full poäng blank
0 till >0 poäng Inga poäng blank_2
Det här området kommer användas av utvärderaren för kommentarer relaterade till det här kriteriet.
poäng
  / 5 poäng
--
Ytterligare kommentarer
Det här kriteriet är länkat till ett lärandemål Beskrivning av kriterium
tröskel: 5 poäng
Redigera beskrivning av kriterium Ta bort kriterium rad
5 till >0 poäng Full poäng blank
0 till >0 poäng Inga poäng blank_2
Det här området kommer användas av utvärderaren för kommentarer relaterade till det här kriteriet.
poäng
  / 5 poäng
--
Ytterligare kommentarer
Poängsumma: 5 av 5
Föregående
Nästa
2._Input_Output_Automata.pdfNästa modul:
Software